Digitalisering is overal. Wie zaken doet, voelt ergens aan dat die trein niet te missen is. Niet alleen omdat u er klanten en leveranciers beter mee kan bedienen, maar ook omdat u er zelf heel wat voordeel uit kan halen.
Omdat we dat bij Fiduciaire Ten Hove goed beseffen, zijn ook wij op de trein van de digitalisering gesprongen.
Werkt u liever op de oude vertrouwde manier? Geen probleem, we blijven ook onze oude werkmethodes trouw. U kiest dus zelf op welke basis u met ons samenwerkt. Om u een concreet beeld te geven, kan u kiezen uit drie werkmethodes:
Hoe werkt het?
U levert documenten en facturen aan, met de hand of per post. Ze worden vervolgens door ons kantoor verwerkt met een boekhoudpakket.
Wanneer beschik ik over cijfers?
Deze methode neemt de meeste tijd in beslag. Elke drie maanden krijgt u de cijfers.
Hoe werkt het?
U bezorgt ons de documenten niet op papier, maar scant ze in en bezorgt ze ons zo. We kunnen ze dan verwerken via een pakket. Dat biedt enkele voordelen:
Wanneer beschik ik over cijfers?
Via deze methode kunnen we u maandelijks op de hoogte brengen van de cijfers.
Hoe werkt het?
Boekhoudkundige stukken zoals facturen, foto’s van btw- of benzinebonnetjes kunnen digitaal snel en makkelijk aangeleverd worden. Bovendien heeft Fiduciaire Ten Hove een handige app ontwikkeld waarmee u via uw smartphone toegang krijgt tot uw boekhouding en documenten. De belangrijkste voordelen:
Wanneer beschik ik over cijfers?
Altijd. U kan elke dag uw totalen van kosten bekijken, net als de documenten die erbij horen.